Menu
Strona Główna
Godziny pracy szkoły
Dyrekcja
Grono pedagogiczne
Patron Szkoły
Historia Szkoły
Egzamin ósmoklasisty
Jubileusz 60-lecia szkoły
Zielone Zacisze
Erasmus+
Szkoła Przyjazna Środowisku
Szkoła Promująca Zdrowie
Eksperyment edukacją przyszłości
Matematyka - indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
Doradztwo zawodowe
Rok dla niepodległej
Szkoła Wierna Dziedzictwu
Aktywna tablica
Nasze metody pracy
Ekologia w naszej Szkole
Bezpieczna Szkoła
Przyjaciele Szkoły
Akademia wzorowej edukacji
Galeria zdjęć
Pedagog/Psycholog
Pielęgniarka
Świetlica szkolna
Archiwalna strona
Ważne













Certyfikaty




















Międzynarodowy Certyfikat Zielona Flaga



Nasz BLOG


WFOSiGW



Mistrzowie Kodowania




Książka naszych marzeń




Szkoła Przyjazna Środowisku



Śniadanie Daje Moc



Certyfikat Bezpieczna Szkoła









Katalog Gwiazdor

Zastosowanie Map Rozwiązywania Problemów w nauczaniu matematyki na II etapie kształcenia.
Zastosowanie Map Rozwiązywania Problemów w nauczaniu matematyki na II etapie kształcenia

Innowacja polega na wprowadzeniu Map Rozwiązywania Problemów (ang. PSM) jako narzędzia w nauczaniu matematyki na II etapie kształcenia. Program innowacji jest przeznaczony zarówno dla uczniów zdolnych, jak i mających trudności w nauce matematyki. Wprowadzenie Map Rozwiązywania Problemów ma na celu dostarczenie uczniom wsparcia i pomocy w postaci narzędzia, które umożliwi im zaplanowanie strategii rozwiązywania zadań matematycznych. Strategii wystarczająco ogólnych, aby można było zastosować je od pracy z różnorodnymi zagadnieniami z dziedziny matematyki. W miarę stosowania w/w narzędzi uczniowie coraz lepiej będą sobie radzili nawet ze skomplikowanymi zadaniami. Ponieważ mapy rozwiązywania problemów rozbijają zadania matematyczne na mniejsze części, z którymi łatwiej sobie poradzić, uczniowie mogą skupić swoją uwagę na rozwiązaniu pewnej części zadania i nie są przytłoczeni koniecznością zmierzenia się z całym zadaniem na raz. Każdy sposób, który ma szansę zachęcić uczniów do uczenia się matematyki, do podejmowania prób samodzielnego zmierzenia się z problemami matematycznymi jest wart uwagi. Jeżeli uczniowie na poziomie szkoły podstawowej przekonają się, że matematyka nie musi być trudna, zaprocentuje to lepszymi wynikami ich pracy teraz oraz na dalszych etapach kształcenia.
Kalendarz
Dla Rodziców


Dziennik elektroniczny- logowanie

Kodeks Szkoły Przyjaznej Rodzicom
Oferta dla Rodziców
Jadłospis
Plan dzwonków
Jak korzystać z placu zabaw
Szkolny wykaz podręczników - klasa I- VIII
Gazetka szkolna
Nasza Szesnastka
Innowacje
Przyjazna matematyka
Ortograficzne wędrówki po Polsce i świecie
Poznaję świat od wczesnych lat z CLIL
Klasa sportowa Kalos Kagathos

Działam więc umiem

Zastosowanie Map Rozwiązywania Problemów w nauczaniu matematyki na II etapie kształcenia

Dokumenty szkolne
Prezentacja Szkoły
Statut szkoły
Program wychowawczo- profilaktyczny
Regulamin stołówki szkolnej.
Regulamin szafek szkolnych
Procedury obowiązujące w szkole.
Zasady postępowania
Misja i wizja Szkoły
Dokumentacja na wycieczki
Strony dla ucznia


CYBERPRZEMOC
Siatkarskie Ośrodki Szkolne
Samorząd uczniowski
Prawa i obowiązki ucznia
Rzecznik Praw Ucznia
Osiągnięcia naszych ucznów.
Absolwenci szkoły
Szkolny wykaz podręczników- klasa 0- VIII














Świetlica na Facebooku



Szkoła na Facebooku

Projekty
Zdalna szkoła+

Zdalna szkoła

Szkoła Promująca zadrowei

Eksperyment edukacją przyszłości

Eksperyment w matematyce

Rok dla niepodległej

Szkoła Wierna Dziedzictwu

Projekty 4-6 Ogólnopolski Maraton Czytelniczy

Czytam sobie. Pierwsza klasa!

XII edycja programu Akademia Bezpiecznego Puchatka

Ze szkoła we Włoszech 6.0;

Gang słodziaków

Zdrowo jem, więcej wiem

Pokonujemy bariery ucząc się i bawiąc

Mamy kota na punkcie mleka

Przygody Kota Ciepłosława

Program dla szkół

BOhaterOn

Nauczyciel w szkole przyszłości


Siatkarskie Ośrodki Szkolne
Nauczyciel XXI wieku
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania
Zielona flaga
5 porcji warzyw, owoców lub sok
Mój wybór- moje życie
Budowa elektronicznej platformy edukacyjnej