Cookie Control - Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (coockies) do przechowywania niektórych informacji na Twoim komputerze.
[Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies].
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować ciasteczka, i nie widzieć więcej tego komunikatu.
Matematyka - indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
Eksperyment w matematyce
Gmina Miasto Elbląg rozpoczyna realizację projektu pt. „Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020. Projekt wdrażany jest w 15 elbląskich szkołach podstawowych, tj.:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 4 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 6 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 8 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 9 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 12 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 14 w Elbląg;
Szkoła Podstawowa nr 15 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 16 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 18 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 19 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 21 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 23 w Elblągu;
Szkoła Podstawowa nr 25 w Elblągu.
Celem projektu jest zwiększenie kompetencji matematycznych i umiejętności naukowo-technicznych 700 uczniów z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym metody eksperymentu poprzez organizację zajęć rozwijających kompetencje matematyczne i uzdolnienia uczniów oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w pomoce dydaktyczne i nowoczesny sprzęt.
Projektem objętych zostanie także 80 nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy podniosą swoje kompetencje dydaktyczne w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw pracy metodą eksperymentu oraz rozwijania umiejętności myślenia matematycznego i naukowo-technicznego.
Efekty realizacji projektu:
– doposażenie bazy dydaktycznej 15 elbląskich szkołach podstawowych polegające na utworzeniu Międzyszkolnej Pracowni Eksperymentowania w Szkole Podstawowej nr 19 w Elblągu oraz wyposażeniu szkolnych pracowni w pomoce dydaktyczne do nauczania matematyki w oparciu o eksperyment uczniów kl. II i III szkół podstawowych,
– doskonalenie kompetencji i kwalifikacji zawodowych nauczycieli matematyki edukacji wczesnoszkolnej, które obejmie podniesienie umiejętności zawodowych 10 nauczycieli trenerów (5 merytorycznych i 5 obsługi technicznej) poprzez certyfikację i nadanie im uprawnień do prowadzenia szkoleń dla 70 nauczycieli I etapu edukacyjnego w obszarze innowacyjnych metod,
– kształtowanie i rozwijanie kompetencji matematycznych na etapie edukacji wczesnoszkolnej w oparciu o eksperyment, podczas zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających i kół zainteresowań z matematyki 700 uczniów klas II-III w 15 elbląskich szkołach podstawowych.
W rezultacie wdrożenia projektu zostaną stworzone warunki do nauczania opartego na metodzie eksperymentu w 15 SP na poziomie edukacji w klasach I-III.
Rekrutacja
a)dla nauczycieli (trenerów) : od 01.12.2020r do 28.02.2021r
b)dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej: od 01.12.2020r do 28.02.2021r
c) dla uczniów : od 01.12.2020r do 28.02.2021r
Tytuł projektu: Matematyka – indywidualizacja i eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
Wartość projektu: 4 432 128,75 zł Dofinansowanie: 4 199 128,75 zł Wkład Funduszy Europejskich: 3 648 347,73 zł Okres realizacji projektu: 1.10.2019-30.09.2022.
Szkoła Promująca zadrowei
Eksperyment edukacją przyszłości
Eksperyment w matematyce
Rok dla niepodległej
Szkoła Wierna Dziedzictwu
Projekty 4-6 Ogólnopolski Maraton Czytelniczy
Czytam sobie. Pierwsza klasa!
XII edycja programu Akademia Bezpiecznego Puchatka
Ze szkoła we Włoszech 6.0;
Gang słodziaków
Zdrowo jem, więcej wiem
Pokonujemy bariery ucząc się i bawiąc
Mamy kota na punkcie mleka
Przygody Kota Ciepłosława
Program dla szkół
BOhaterOn
Nauczyciel w szkole przyszłości