25.04.24 Dziś uczniowie klasy 2a wykorzystując tablety i Photony z programu #LaboratoriaPrzyszłości, utrwalali umiejętność mnożenia i dzielenia. Roboty bardzo nam w tym pomagały. W zajęciach wzięło udział 22 uczniów.

23.04.24 Dziś uczniowie klasy 2a wykorzystując tablety i Scriboty z programu #LaboratoriaPrzyszłości, uczyli się tabliczki mnożenia. Dużą część pracy zrobiły za nas roboty. W zajęciach wzięło udział 22 uczniów.

23.04.24 Zajęcia dodatkowe z matematyki w klasie 3a były wczoraj bardzo aktywne. Dzieci dokonywały pomiarów ławek, szafek, podłogi, klasy, tabliczek, drzwi i tego co im wpadło do głowy. Znalazły się również w gabinecie Pani Dyrektor, mierząc biurko i podłogę następnie ćwiczyły i utrwalały umiejętność obliczania obwodów. Zdjęcia wykonano aparatem Canon z programu #LaboratoriaPrzyszłości. W zajęciach brało udział 16 uczniów.

23.04.24 Dziś uczniowie klasy 3a utrwalali wiedzę nt. znajomości Parków Narodowych w Polsce. Wyszukiwali zwierzęta zamieszkujące dany park narodowy oraz charakterystyczną roślinność dla danego parku, wykorzystały tablety z programu #LaboratoriaPrzyszłości. W zajęciach brało udział 24 uczniów.

23.04.24 Dziś uczniowie klasy 3c opisywali łosia. Wyszukiwali informacje i ciekawostki na tabletach, z programu #LaboratoriaPrzyszłości. W zajęciach brało udział 20 uczniów.

22.04.24 W klasie 1c świętowaliśmy Dzień Ziemi. Rozmawialiśmy o tym jak możemy zadbać o nasza planetę i wykonaliśmy swój własny Kodeks Ekologa. Uwieńczeniem zajęć był eko quiz, który uczniowie wykonali na tabletach otrzymanych z programu #LaboratoriaPrzyszłości. W zajęciach brało udział 24 uczniów.

18.04.24 Projekt pt. Zabawa sztuką - Zadanie nr 2 Jadalny obraz ! Uczniowie kl. 7c dzięki naszemu szkolnemu wyposażeniu kuchni z projektu #LaboratoriaPrzyszłości, wykonali wspólny posiłek w postaci naleśników, które posłużyły za płótno do wykonania jadalnych obrazów zainspirowanych dziełami sztuki Kandinsky-ego. W zajęciach brało udział 20 uczniów.

18.04.24 "Skończyłem, co mogę zrobić?" - to pytanie pojawia się dość często, szczególnie podczas wykonania prac plastycznych, gdy jedne dzieci kończą szybciej niż inne. Wtedy z pomocą uczniom klasy 1c przychodzą tablety z programu #LaboratoriaPrzyszłości. 18 kwietnia uczniowie klasy 1c, którzy skończyli wcześniej pracę plastyczną wykonali na tabletach zadania matematyczne związane z przeliczaniem w zakresie 20. W zajęciach brało udział 13 uczniów.

16.04.24 Napisać ś, czy si? Oto jest pytanie. Na które poznając zasady językowe znaleźli już odpowiedź uczniowie klasy 1c. Świetnym tego utrwaleniem było wykonanie zadania na tabletach otrzymanych z programu #LaboratoriaPrzyszłości.  i dopasowanie obrazków do użytego w nim ś, lub si. Dzieci świetnie się bawiły, a przy okazji utrwaliły poznane zasady językowe. W zajęciach brało udział 24 uczniów.

03.04.24  #LaboratoriaPrzyszłości. Uczniowie klasy 3a wykonywali piękne ozdoby świąteczne, które podarowali swoim Rodzicom podczas Świąt Wielkanocnych. Wykorzystano program Tinkercad, by stworzyć jajko wielkanocne do druku w drukarce 3D oraz projekty do drukowania długopisami 3D.  W zajęciach wzięło udział 25 uczniów.